Navigation
Your Cart

Müügitingimused

1. ÜLDINFO

1.1. Müügitingimused kehtivad peopallid.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja peopallid.ee omaniku Melior Group OÜ (edaspidi PEOPALLID.EE) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2. Veebipoe omanik on Melior Group OÜ (registrikood: 12869074, juriidiline aadress: Tornimäe tn 5, Tallinn 10145), 

asukoht: Ravi 2/Tatari 43, Tallinn 10134‎; telefon: (‎+372) 53 44 29 21; e-post: [email protected]‎; veebipood: www.peopallid.ee.

1.3. Kliendi poolt esitatud tellimus on ostu-müügi leping. PEOPALLID.EE jätab endale õiguse vajadusel tellimus tühistada.

1.4. PEOPALLID.EE jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta ning täiendada. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.peopallid.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.5. PEOPALLID.EE e-poes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.


2. KÄTTETOIMETAMINE

2.1. Kliendil on võimalik valida järgnevate kohaletoimetamise viiside vahel:

- TASUTA kauba kättesaamine meie PEOPALLID.EE salongist lahtioleku aegadel E-L 10:00-18:00, P 10:00-15:00.

- kättesaamine Cargobus, Itella või Omniva pakiautomaadist (v.a. juhul heeliumiga täidetud õhupallid).

- kulleriga Kliendi poolt näidatud aadressile E-P 10:00-21:00 (Tallinna piires, Kuller (Peetri, Tabasalu, Kakumäe, Tiskre, Viimsi).


2.2. PEOPALLID.EE salong jätab endale õiguse muuta kohaletoimetamise viise.


3. KAUBAD, TEENUSED

3.1. Kaubad ja teenused - kõik kaubad ja teenused, mis on esitatud www.peopallid.ee e-poes. Kodulehel võib esineda illustratiivse tähendusega tootepilte.


4. HINNAKIRI

4.1. PEOPALLID.EE veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

4.2. PEOPALLID.EE e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

4.3. Kauba kohaletoimetamise hind sõltub Kliendi poolt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamise viisist.

4.4. PEOPALLID.EE jätab endale õiguse korrigeerida hindu, postikulusid ja muude lisateenuste maksumust. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtib hind, mis oli ettemaksuarvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.


5. TELLIMUSTE VORMISTAMINE

5.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt Kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

5.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest PEOPALLID.EE arvelduskontole.

5.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 3 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.


6. TELLIMUSTE VÄLJASTAMINE

6.1. PEOPALLID.EE salong - kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi ning tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib PEOPALLID.EE jätta kauba väljastamata.


7. KOHALETOIMETAMINE

7.1. Kauba kättesaamine pakiautomaadist (v.a. heeliumiga õhupallid):

7.1.1. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi poolt valitud Itella või Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 4.99€.

7.1.2. Tellitud kaup postitatakse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul, peale makse laekumist. Kaup komplekteeritakse kokku vastavalt kauba saadavusest PEOPALLID.EE salongis. 

7.1.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

7.1.4. Juhul, kui Klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb PEOPALLID.EE, et Klient on tellimusest loobunud ning PEOPALLID.EE tagastab Kliendile ostusumma (va kohaletoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

7.1.5. Eetisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. PEOPALLID.EE ei vastuta toodete kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui tooted on logistikapartneritele üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida PEOPALLID.EE ei saanud mõjutada või ette näha.

7.1.6. PEOPALLID.EE ei vastuta Kliendile tekkinud kahju eest, kui PEOPALLID.EE mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.


7.2. Kauba kättesaamine kulleriga (sh heeliumiga täidetud õhupallid):

7.2.1. Toodete kättesaamiseks kulleriga soovitud aadressil, tuleb kirjutada kommentaaridesse tellimuse vormistamisel ajavahemik, määrata aadress ning valida "Kuller Tallinnas" või "Kuller (Peetri, Tabasalu, Kakumäe, Tiskre, Viimsi)".

7.2.2. Valides Kauba kohaletoimetamiseks Kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub Kliendi asukohast ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.

7.2.3. Olenevalt Kliendi soovist, kiiresti riknev kaup nagu heeliumiga täidetud õhupallid tarnitakse kohale samal päeval 2 tunni jooksul (E-P ajavahemikus kl 10:00-21:00) peale makse laekumist PEOPALLID.EE arveldusarvele.


8. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

8.1. Veebipoest tellitud kaubad - kõik kaubad, v.a. heeliumiga täidetud õhupallid.

8.2. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

8.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba PEOPALLID.EE hiljemalt 14 päeva jooksul.

8.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab Klient. On vajalik tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

8.5. Tagastatav kaup (v.a. heeliumiga täidetud õhupallid) peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning Klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil.

8.6. Juhul, kui Klient on tehingust taganenud, tagastab PEOPALLID.EE Kliendile ostusumma, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest PEOPALLID.EE. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

8.7.Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab Klient kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Juhul, kui Klient on põhjustanud tagastatava kauba halvenemise, on PEOPALLID.EE õigus nõuda Kliendilt kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise hüvitamist.

8.8. PEOPALLID.EE on õigus keelduda ostusumma tagastamisest kui tegemist on kiiresti rikneva kaubaga (nt täidetud õhupallid).


9. KAUBA KONTROLLIMINE

9.1. Kauba kättesaamisel tuleb Kliendil kontrollida selle seisukorda. Puuduste korral tuleb koheselt informeerida PEOPALLID.EE telefonil (+372) 53 44 29 21 või e-posti aadressil [email protected], võimalusel pildistada kaupa;

9.2. Juhul, kui Klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada PEOPALLID.EE.

9.3. Juhul, kui Klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on PEOPALLID.EE õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

9.4. PEOPALLID.EE vastutab Kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle Kliendile.


10. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

10.1. PEOPALLID.EE vastutab Kliendi ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Klient vastutab PEOPALLID.EE ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

10.4. PEOPALLID.EE ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames. PEOPALLID.EE ei kompenseeri Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.


11. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

11.1. Kui Kliendil on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile [email protected] või helistada telefonil (+372) 53 44 29 21.

11.2. Kui Klient ja PEOPALLID.EE ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.